Sabtu, Ogos 15, 2009

Bicara Seni bersama Pak Sanip Lasman


3 Ogos yang lalu, Norazlan Ahmad & Ilshah Shahbir telah berkesempatan mengunjungi kediaman & studio pelukis Johor yang tidak asing lagi iaitu Pak Sanip Lasman. Beliau yang masih lagi aktif berkarya adalah Pengerusi Persatuan Seni Lukis & Reka Cipta Johor (SERUPA).



Sudah lama kami mengenali Pak Sanip Lasman cuma pada kali ini barulah mempunyai masa & ruang untuk berjumpa dengan beliau. Petang itu banyak perkara yang dapat dibincangkan daripada isu yg berat2, program2 kerjasama sehinggalah kepada lawak jenaka.

6 ulasan:

arkrab berkata...

InsyaAllah Tuan Haji Sanip sentiasa sihat sejahtera selalu dan lebih kuat bersemangat memperjuangkan idea-idea seninya dan mengetuai aktiviti SERUPA, InsyaAllah.SYABAS SERUPA!

KOMUNITI PELUKIS HUTAN BANDAR berkata...

Amin. Terima Kasih Arkrab!
Komuniti Pelukis Hutan Bandar sudah lama menjalinkan kerjasama dengan SERUPA. Ada byk aktiviti2 seni yg sedang dirancang utk direalisasikan. Follow blog kami agar tidak terlepas sebarang informasi terkini. Salam Ramadhan :)

Cahaya Kekasih berkata...

i've been there..huhuhu.....luar dalam sume penuh lukisan...huhu....sangat dekat dengan rumah makcik q plak tu!!! ish3...kalau la dari dulu tau...

KOMUNITI PELUKIS HUTAN BANDAR berkata...

laa.. iye ker. bagus la mcm tu. abg shah baru 1st time datang. abg lan mmg dah selalu :)

Cahaya Kekasih berkata...

q pun 1st time gak....lps2 tu dtg kat luar je x masuk...coz jap je...dtg semata2 sbb nak tgk artwork "tak putus"...huhu....sangat cantik....

KOMUNITI PELUKIS HUTAN BANDAR berkata...

kitorg masa tu pun dtg lepak kt luar jer sbb masa tu rumah Pak Sanip tgh renovate :)