Isnin, Disember 29, 2008

Pameran : PREVIEW #2 : seni @ hutan bandar, JB

Alhamdulillah ianya telah selamat dijayakan seperti yang telah dirancang. Telah diadakan pada hari Sabtu, 27 Disember 2008 & hari Ahad, 28 Disember 2008.

Pameran kelima & edisi kedua atas nama PREVIEW ini telah berjaya menghimpunkan seramai 16 orang pelukis :

Nazir, Taib, Ismail Attan, Md Noor Rahman, Norazlan Ahmad, Ilshah Shahbir, Yahya Mohamed, Sham, Md Noor Bidin,Omar, Ramzan, Abdullah Yusof, Ade Zul, Hariri, Mohamad Nazar aka Anai & Norafizah aka Ejot.

Sambutan daripada para pengunjung sangatlah menggalakkan terutama pada hari kedua di mana turut menerima kunjungan daripada pelukis2 yang tidak turut serta tetapi tetap hadir memberi sokongan seperti Pak Sanip Lasman, Awi Aziz dari Plaza Seni, Biduan dari Sand Art Gallery, KL & ramai lagi. Turut hadir ialah Pengarah Jabatan Belia & Sukan Negeri Johor, Encik Mohd Ghani B. Mohd Yusof & isteri.

Selain teruja dengan pelbagai bentuk lukisan yang dipamerkan, para pengunjung turut berpeluang melihat sendiri bagaimana sesebuah lukisan itu dihasilkan menerusi demonstrasi yang dibuat oleh para pelukis yang terlibat. Urusan jual beli & tempahan juga mengambil tempat selain perbincangan & perkongsian ilmu serta pengalaman di kalangan sesama pelukis mahu pun pengunjung yang hadir telah menjadikan suasana aktiviti seni ini begitu ceria, meriah & happening!


Jutaan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat. Semoga untuk masa2 yang akan datang, kita semua akan berganding bahu & sepakat sekali lagi untuk merealisasikan aktiviti2 seni yang lebih hebat!

TERIMA KASIH!!!

1 ulasan:

artdeep berkata...

bess nih :D..hmm kena gi nih 2009 =]


salam cinta & hormat
adib