Rabu, Jun 09, 2010

Bengkel Seni : SO YOU WANT TO BE AN ARTIST...


Kepada Rakan Artis,

"So you want to be an artist..." bengkel seni dengan kerjasama HOM dan RogueArt akan diadakan pada bulan Jun dan Julai ini di HOM, Ampang.

Objektif bengkel ini adalah untuk membantu juga mendidik artis muda dengan ilmu-ilmu penting seperti bagaimana hendak meletakkan harga, bagaimana hendak menghantar permohonan untuk gran dan residensi, dan cara-cara penjagaan dan pengendalian karya. Bengkel ini juga bertujuan untuk membicarakan perkara – perkara penting yang akan membantu artis itu untuk menjadi seorang artis profesional juga bagaimana meletakan diri anda sebagai artis dalam industri seni tanah air.

Panel-panel yang terlibat termasuklah Artis, Pengurus Galeri, Kurator terkenal dan berpengalaman seperti, Adeline Ooi, Ahmad Fuad Osman, Ahmad Shukri Mohamed, Bayu Utomo Radjikin, Beverly Yong, Chong Siew Ying, June Yap, (Nazli Aziz), Puah Chin Kok, Rachel Ng, Rahel Joseph, Sharon Chin, Snow Ng, Syed Nabil Syed Nahar, Wendy Lam.

Bengkel ini terbahagi kepada 2 sesi, iaitu sesi pertama pada 26 Jun 2010 dan sesi kedua pada 3 Julai 2010, masa untuk kedua- dua sesi adalah dari 10 pagi hingga 5 petang.

Yuran pendaftaran akan di kenakan sebanyak RM20 untuk 2 sesi dan RM15 untuk satu sesi, anda digalakkan supaya mendaftar untuk kedua-dua sesi bengkel. Hidangan ringan akan dihidangkan. Jika berminat untuk menyertai bengkel ini sila hubungi Dill (012 373 6004) atau emel ke houseofmatahati@gmail.com.

Tempat duduk adalah terhad.

http://houseofmatahati.blogspot.com/

1 ulasan:

novanexus berkata...

alamak..dah terlepas